Hoppning igår :D
Publicerat den

Annelie hjälpte mig med lite igår när jag hoppade zamora. Hon är helt låst när man ska ställa henne till höger och vägrar flytta sig eller göra skänkelvikning för höger skänkel, till vänster då. Hon flyttar sig för vänster skänkel till höger utan problem. Hon blir så fruktansvärt arg och bara stannar och totalt vägrar och gå fram. Finns ingenting man kan göra för att få henne till att flytta på sig. Till sist fick vi lura henne och hålla henne upptagen med andra saker.
 
Hoppningen gick faktiskt bra. trav hoppade på en 8 volt med 2 kryss. Till en början med bara drog hon i full galopp både före och efter hindrena , sen fick jag koll på henne och hon lyssnade både före och efter hindrena. på slutet avslutade vi att trav hoppa på en oxer. Hon hoppade super och stack inte iväg överhuvudtaget. Super skönt! :D 
 
Första gången jag hoppa hemma typ.
jag bara älskar denna bild, hon är super snygg på den :D!! Längtar tills mamma kommer hem och fotar oss :D!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?