Drygt...
Publicerat den

Slutade för 25 minuter sen och måste sitta kvar i skolan för att min buss går en gång i timmen. sjukt drygt. Dessutom hade vi slutat 5 minuter tidigare än vad vi gjorde hade jag hunnit med bussen.. men nej! jaja, fick iallfall lite tid att läsa igenom lite olika bloggar och kolla in facebook.

När jag kommer hem ska jag försöka få mamma att följa med ut och ta lite snö bilder på Zamora. Kan ni tänka er hur galen hon kommer va? kanske blir lite roliga bilder och inte snygga bilder.. kanske tar Gienek istället bara för att få snygga bilder haha.. Han är iallfall lugn i sig själv. Zamora har extremt mycket överskottsenergi som hon behöver bli av med.. inte så jätte lämpligt på ett underlag som det e nu. Jag hatar verkligen vintern.. Vill ha sommare! :(

om 20 minuter tar jag mig till värnhem. Är hemma om cirka 1h och 10 min. får hoppas det inte blir så mörkt. här i malmö ser vädret ganska dimmet ut och inte alls roligt. Får hoppas det e bättre hemma..

usch vill verkligen hem nu !!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?