Godmorgon ! :)
Publicerat den

Hoppas alla haft en bra morgon. Själv var jag svin trött i morse när jag vakna. Tröstar mig själv med att jag har sovmorgon imorgon. Det gör det hela så mycket enklare att orka gå upp varje dag. Har väll inte hänt så mycket under morgonen. Hade estetisk verksamhet. Bild för er som inte vet vad det e. Skulle rita en bild som hade något av sorg, glädje, vänskap osv. Jag valade glädje och vänskap. :D

nu har jag matte och i med jag har bestämt mig för att inte läsa matte b och få ig så sitter jag och gör uppgifter jag inte hunnit lämna in. efter matten ska vi ha lunch. Sitter och bestämmer vad vi ska äta. Någon säger subway, china box eller kniv och gaffel. i eftermiddag har vi mentorstid och svenska. Sen ska jag hem och rida Gienek ! :)
jag har lite blogg torka. ni får komma med förslag vad jag ska blogga om! :)










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?