Hästa pollen var grym idao :D
Publicerat den

sov max fyra h inatt. men var faktiskt inte så trött i morse. fast sov så gott när klockan ringde kvart över sju. gjorde i ordning transporten, gienek och packade. Blev lite sen, tog längre tid än vad jag trodde. kom till tävlingen strax efter nio , vi fick köra i 50 km i h hela vägen pgr av att det var så halt och snöade. gick in och kollade två b-ponnys för att lära mig banan sen gick vi och tog ut plutten.

När vi kom till framridning/hoppning var det min tur inne på banan.. inte det bästa. Men dem fixade så jag fick starta sist i stället så hade 10 ryttare på mig att rida fram och hoppa fram på. man red fram och hoppade fram i samma ridhus. sen fick man bara röra sig på ett och samma varv för att det var så många folk inne.. Gienek skötte sig trots allt väldigt bra och fick in några bra skutt.

Väll inne på banan hoppade han som en klocka. blev lite dragig i mellan åt men annars kändes han perfa! :D
LD A/A Felfritt: Så nööjd med honom! fast han tycker 80 cm är busenkelt.

Andra klassen var vi lite bätte ute. Tyvärr hände det en olycka några starter innan mig så vi som redan hade hoppat fram och ridit fram fick skritta i 45 minuter för ambulans och sånt kom. sen fick man rida fram och hoppa fram igen för då hade hästarna bara skrittas i 45 minuter så då fick man börja om.. trist när olyckor händer.. :(
han var iallfall himla trevlig både på framridning och framhoppning
LC A0/A0 : Felfritt och en 8 plats av 30 starter

han gick så himla bra.. allting bara flöt på och han hoppade kanon bra. dock gjorde jag inga snäva svängar utan ville bara ha en nolla. så nöjd med resultatet :)

nästa gång blir det ingen 80 cm utan vi klättar vidare i klasserna nu :D spännande


Min stjärna!

Tyvärr blev det ingen film. Charlottes mamma hade filmat men när min dator fick in det så försvann alla filer... himla ledsen över detta faktiskt :/ så tyvärr blev det ingenting alls från tävligen idag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?