Tråkiga bilder!
Publicerat den

klickade in mig på lite andras bloggar och såg så snygga vinterbilder dem hade. Jag själv har säkert inte använt systemkameran på ett halv år och det märks verkligen på bilderna. Anledningen till att jag inte använt system kamerna är för att jag inte hittar minneskorten till den.  jag tyker själv det är ganska tråkigt. Sen hinner jag inte fota innan jag kommer hem för det hinner bli mörkt.

jag ska försöka till helgen att komma med lite snygga bilder. Ska iväg och tävla också så ska se om jag inte kan hitta någon som kan fota massor så vi får lite roliga pic till bloggen! Jag själv hade tyckt det var mycket roligare och det blir roligare för er att läsa med lite snygga bilder! :)

Måste hem och leta efter minneskortet. Vad säger ni själva? Nya snygga bilder e väll bäst? :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?