Solat :)
Publicerat den

 
 Ett nytt ställe jag provade i Staffanstorp. Visst var det nytt/snyggt och fräsch? (!!). '
Dock var det lite trist att det inte var någon musik i själva solariet. Annars hade det varit en 10 Poängare.. Blir ju mycket roligare att sola om man lyssnar på något. Sen kunde man endast sola 15 mintuter. Kvittade hur mycket pengar man stoppade in.
 
Jag ska vila huden en stund sen kommer sanna hit. Vi skulle sola tillsammans. Men tror det blir det vanliga som jag varit alla andra gångerna. Trivs så bra där , även om det kanske inte håller samma standard som detta gör när det gäller utseende.
 
 
Jag har absolut ingen aning om vad jag gör med min mun på denna bilden men bjuuuder ! :)
 
 
 



Anonym

Man kan sola längre, det har jag gjort :) testa de till höger!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?