Bad day..
Publicerat den

Hejsan :)
 
igår kväll var det en riktigt bra kväll. Var först hemma hos malin och drack lite med hanna och Alexandra. Sen stack vi alla 4 till zara och drack där med hennes vänner. Vid 2 tiden stack vi allihopa ut till hipp och dansade till klockan fyra. Sen skulle dem vidare ut och efterfesta men då tackade jag för mig då jag skulle upp idag och visa Zamora. Så jag åkte med min bror hem efter att han slutat spela och sov där.
 
Dock vaknade jag i morse med värsta magsjukan och vi kan ju säga att min morgon inte var den bästa. Mamma hämtade mig vid 12 då jag inte kunde sätta mig på bussen för jag var rädd för att jag skulle spy. Så jag fick ställa in visningen. Sen somnade jag och vaknade inte förens vid halv sju och då var jag bakis istället.. Men känner mig bättre nu och ska snart sova. Hästarna fick komma in redan vid sju efter att jag fixat stallet. Blåste så himla mycket och Zamora gick fram och tillbaka och gnäggade så antog att hon inte gillade att vara ute i blåsten
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?