Baha..
Publicerat den

Skäms något så fruktansvärt.. Pappa fyllde år igår och jag glömde säga grattis.. Vilken taskig dotter jag är.. :( Men har haft så mycket annat i tankarna.. Usch , nej fy på mig. Som tur är så har jag köpt en fin present till honom! :)

Snart blir det stallet, Gienek ska ridas. Antingen ut eller ett HÅRT dressyr pass i paddocken. Får se vad jag känner för. Fick min mens precis så har otroligt ont i magen och är aningn kinkig. får hoppas det inte håller i sig då vi ska se veronica maggio uppträda ikväll på malmöfestivalen skulle igentligen se daniel-adams ray som sjunger gubben i lådan bland annat men pallar inte åka in där vid sju. Veronica börjar inte sjunga förens vid tio.

Vad Ska ni göra ikväll kära bloggläsare? Mötter kanske er inne på malmöfestivalen? :)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?