Dagens fiix!
Publicerat den

Skolan börjar imorgon så idag får man fixa sig lite haah :) Naglarna ska göras i ordning. Sen kommer syrran färgar håret och ögonbrynen. Sen ska dem på plockas och ansiktet ska sättas i ansiktsbehandling. Ska även hinna rida Gienek innan allt detta ska göras. Det kommer ju ta tid att färgahåret och fixa naglarna.. :)
Kommer känna mig så Fräsch imorgon hahah ! :)

Mamma och jag har precis kommit hem från att handla färg. Vi handlar på en speciellt frisör stället där endast frisörer får lov att handla och i med att min syster går en sån linje så får hon också handla. Höhö :)
Så det blir extra fin/hållbar färg. För er som undrar vilken färg så är det mocha. Jag ska alltså färga ut det röda. Jag gillade det röda men det blev ganska ojämt i håret då jag är mörkare på vissa ställen och ljusare på vissa. Blir ju inte så jätte snyggt då om ni förstår vad jag menar :D

Nej mina vänner får snart sätta igång med allting sååå jag hinner bli klar innan jag ska gåå och lägga mig. får max va uppe till 22.00 för att orka upp imorgon.. Hihi ! :) 

                              




malleballe

hahahha, älska bilden!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?