Godmogon folk! :D
Publicerat den

Jag har äntligen lärt mig hur man sätter in en headers! :D Så watch out. Jag kommer byta ganska ofta ny då det kommer nya hästar in i mitt liv hela tiden. Sååå :) Spännanade va. Blir inte så enformigt då. Rätt stolt över mig själv faktiskt.

Gienek ska ridas idag. Såg dem hade kört på åkern. Blir kanske lite busridning? Det hade han nog gillat.
Ska fixa det sista istallet. Hästarna ska komma in nu iveckan. I Think.. Dem mår ju bäst av att vara ute igentligen men det är så dåligt väder :(.. Vi får se.

Jag kommer kanske rida tre hästar till hösten :D
Nu blev det spännande va??
Nej det är inte stormur och Gienek och en till haha.,
Det är Gienek och två helt nya hästar! :) Spännande va? Jag är iallfall jätte spänd :P




eemilijaa

Fin blogg ! =D



URL: http://millesz.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?