Godmorgon :)
Publicerat den

Detta är nog första gången det faktiskt är godmorgon. Klockan är 07.00 och jag har precis fixat mig och ska snart gå till bussen. Det blåser och är rätt kallt ute så känner inte alls för att gå ut. Hatar att vakna till sådana dagar. Det är då man bara vill ligga kvar i sängen och mysa, Eller alla dagar är sånna igentligen haha :) You know me..

Jag har ingentligen inte så mycket att säga. Idag händer inte så mycket, ska börja med någon naturlektion (NO) vet inte vad faktiskt men den lätt rätt tråki.. Efter det är det lunch, har inte bestämt var vi ska äta än så tar det när jag kommer hem igen. Sen var det något gemensamt vi skulle göra under eftermiddagen. Det stog en förkortning på schemat som jag har absolut ingen aning om vad det betyde haha :)

Jag är hemma igen vid halv fem och då ska jag ta det lugnt en stund. blogga lite och sen rida Gienek. Min dag låter så intressant va? Men jag tänkte jag delar med mig lite nu när jag går i skolan så länge om dagarna.
Bra va? :)

Klockan Tickar iväg, Vi hör sen :)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?