Hårt dressyr pass :D
Publicerat den

Gienek fick kämpa på idag, och jag måste säga han börjar ta sig ganska bra. Han blir dock ganska låg i formen. Tror det kan vara att han inte har värken ork eller muskler att bära upp naken. Eller så är han bara lat. Han blev iallfall rätt så fin i traven och galoppen blev bra på slutet. ibörjan var han inte alls bärig men på slutet blörjade han bära upp sig och då blev han faktiskt rätt så fin , Dock blev han lite låg här med. :)

Tog även två skutt bara för skoj skull på ett litet räcke. Har ju planerat att jag inte ska hoppa honom förens han har gått ner i vikt. Men han tyckte det var så himla roligt att skutta över ett litet kryss. :D Tyckte faktiskt jag med haha :D

Imorgon ska snyggingen ridas ut när jag kommer hem från skolan.




ENFDAST I BLOGGEN OCH JAG BJUDER SOM FAN NU ALLTSÅ FÖRSTÅR NI?







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?