Hoppning Flisa :D
Publicerat den

Shit vad kul det var :D Jag har ju inte hoppat sen mars så detta var ju ass kul. Vi hoppade en oxer på 80 cm och slutade på ett räcke på 90 cm. Jag var lite taskig någon gång och satte av henne för tidigt men hon hoppade snällt över det endå. Kändes som hon skött mig ur sadeln varje språng. hahha :) Jag är inte van att hoppa storhäst och inte van vid att hoppa överhuvudtaget längre. Jag har ju varit sjuk och sånt också.

Tyckte endå det gick rätt bra med tanke på att jag ridit hästen 3 gånger innan och nu hoppar :) Rätt nöjd över mig själv. Dock skulle jag vilja jag kom tillbaka lite snabbare efter språnget och att jag inte blev så framåt tung. Blir lätt att hon bara hänger sig i tyglen då. Hon är ett bra bevis på en sån häst man måste rida med sättet till 100%.. Tror det kan bli en jätte bra utveckling för mig faktiskt. :) Ska prata lite med mina föräldrar så att ekonomin går ihoppa också. Ska ju ha två hästar själv också. Så vi får se ! Defenitift en häst jag hade kunnat tänka mig att rida mer ! :)




Flisa och Louise :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?