Kort Dressyr Pass
Publicerat den

Vi kände för att jobba lite lätt och mamma kunde fota så Gienek och jag tog en tur i paddocken istället. Red kanske en kvart då jag inte vill rida mycket längre i med att han inte är igång. Han var helt okej. Lite loj i skritten först och i traven ville han inte riktigt bära upp sig. Galoppen kändes faktiskt OK. Han gick faktiskt bra för att vara första dressyr passet på länge. Duktig polle.
Nästa gång skulle jag vilja har lite mer bärighet från honom och jobba honom mer på volt så han blir mjuk i kroppen. Gärna små åttvolter också så han blir smidig och böjbar. Galoppen får vi jobba mer på när det andra sitter på plats. Men går inte in mer på den nu.

Här har ni några vackra pic. Jag vet att min sists inte är den bästa men tänkte mer på att få honom i form än på min sits.




Överviktig Men Snygg <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?