Longering av Gienek!
Publicerat den

hade ju mens värk idag som in i nordens, så pallade faktiskt inte rida. Hade nog bara varit iritterad och jobbig så gienek fick slippa det tyckte jag, så omtänksam jag är va? :) Longerade iallfall den lilla prinsen. Vet inte hur många gånger han har blivit det innan eller om han har det , vet faktiskt knappt någonting haha. Han lyssnade iallfall otroligt bra.

Jag trodde faktiskt inget annat. Han lyssnar verkligen kanon på människan. Jag menar jag kan kalla på honom i hagen och han kommer. Han står lös i stallgången och lyssnar om jag ber han komma eller stå still. Iallfall så lyssnade han på longeringen. Jag sa skritt han skrittade, jag sa trav han travade, jag sa galopp han galopperade, jag sa halt och han stannade medesamma. Asså kom igen? Haft hästen en vecka och han liksom lyssnar? Hur opfostrad få man va? :D

Han vill liksom alltig göra sitt bästa också. Så himla söt :) Han hade jätte fin baktekning i traven fram skulle jag önska lite mer arbete. även i galoppen då jag inte tyckte han skött på tillräckligt. Kan ju va att han är rätt tjock också så han orkar väll inte riktigt. Är rätt nöjd med honom endå :)

imorgon blir det antingen hårt dressyr pass eller Galoppträning. Vi får se vad vi blir sugan på :)


Hahah bilden bjuder jag på till mina kära bloggläsare för jag tycker så mycket om er :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?