Man kan inget annat än älska han!
Publicerat den

upp tidigt på morgrarna nu för tiden så har värken ork eller tid att blogga. Har fullt upp hela tiden. Kom hem från skolan halv fem höromdagen vilket jag kommer göra nu då jag slutar så seent. Hade en timme på mig sen iväg till malmöfestivalen. var hemma tolv på natten sen skolan dagen efter igen. sen har jag en häst också som måste skötas och ridas varje dag. Han får såklart vila en dag., :) Så bli inte kinkiga för att jag inte bloggar.

Deyaaj är här nu. Kom igår faktiskt men var på malmöfestivalen så träffade honom inte förens inatt. Vi har busat och myst hela dagen. nu är han trött och ligger och sover.

Ska snart ut och rida Gienek. Tror det blir ett dressyrpass i paddocken. Rider ungefär varannan dag nu ibörjan då han ska komma igång nu ordentligt. vill ju inte stressa fram i heller men tycker detta är bästa sättet. Jag är väldigt noga ivanliga fall att bara rida max 1-2 gånger i paddocken iveckan. då jag tycker det är svin viktigt att hästar kommer ut och ser naruten istället för att vara i en tråkig gamal paddock. Jag menar hur kul är det att bara se stängsel hela tiden? Dessutom rör sig hästen på ett mer fritt sätt när man rider ut och jag tycker det sätter mer muskler och hästen får ett starkare psyke.




Älskling <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?