Små skutt med gienek!
Publicerat den

Shit vad nöjd jag är med Gienek idag. Hoppade lite små skutt i paddocken. Shit vad det gick undan hahah! :) Han verkligen älskar att hoppa, asså jag skooojar inte när jag säger verkligen!! Hoppade inte så högt det var mer bara för att känna på honom. Hoppade heller inte så mycket. Han är ju inte fullt igång så. Vill ju inte stressa iväg honom i heller.

Han var otroligt fin i traven, galoppen blev också riktigt jävla fin!! Provade min hoppsadel på honom och den passade faktiskt. Beachen var också rätt bred i ryggen så det blir säkert bra.

Nu ska jag dra mig till sängs. imorgon är det en hel dag i stallet på örs. Rida under eftermiddagen. Gienek ska vila och jag ska in till malmöfestivalen och se rix fm, Chris medina ska ditt och uppträda :D








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?