Trevlig kväll istp
Publicerat den

Malin, alex och jag tog en tur till mc donald och snackade lite och sånt. Kollade även på filmer när malin provred några pollar. En av dem var super duper fin och hon ska prova den imorgon igen. 5 år , fux med liten söt bläs. Jätte fin häst och tyckte dem var ursnygga tsm. Hoppas det går bra imorgon :)

Jag ska även provrida en häst i morgon, kanske , tror jag. Eller provrida och provrida. Ska provhoppa flisa. Grannens sto då jag kanske ska rida henne 3 gånger i veckan hädanefter och ev tävla henne. Så vi får hoppas det går bra :) Flisa har jag ju ridit innan om ni minns det.

Nä klocka tickar på och ska försöka att inte va uppe hela natten så jag sover hela dagen imorgon. Gienek ska ridas ut. Lite mer trav arbete än innan står på listan. Måste få ner den lilla tjockisen i vikt.

Godnatt mina kära bloggläsare.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?