Tur på lilla prinsen!
Publicerat den

gienek gick endå helt okej idag. i början var han lite loj och tyckte han skulle få bestämma hur turen skulle se ut. Men efter ett tag så lossnade han någorlunda. Dock gick han och blåste upp sig för minsta lilla sak , han är som en treåring i huvudet. På slutet blev han riktigt trött och låg i halsen. Som jag nämt tidigare tror jag det beror på att han inte har ork eller muskler till att hålla huvudet på plats.  :)

Efter mycket träning så kommer det nog bli bra och jag tror det är det som är "problemet" för honom om man säger så. Jag tycker han har en jätte fin trav. Galoppen behöver jobbas mycket mer på men det är nog också för att han inte har muskler eller ork än att den inte sitter på plats.

Jag jobbar fram sakta och tar dagarna som dem kommer.
:)

Vad hände där? haha :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?