Ändrat Header! :)
Publicerat den

Gienek är inte ensam att stå på toppen längre nu vill Zamora också va med. Där av den nya header. Ändrade inte så mycket med la till bilder på sessan också. Zamora tar inte över Gieneks plats bara så ni vet, men hon är ju faktiskt MIN EGEN. Gienek är fortfarande min lilla buspojke som jag tycker SÅ mycket om! :D

Jag har nog dem två finaste skimmlarna man kan ha! :D



Vad tycker ni om desigen ? Den kommer ju såklart ändras när jag får tävlingsbilder på zamora och lite mer "rid" bilder. Jag längar som in i tills jag kan börja träna henne på allvar. Till våren blir det att lägga upp ett bra schema som passar både sessan och Gienek tävlings och träningsmässigt. Ni ska bara veta hur kul jag tycker det här e! :) jag förtjänar att vara glad för en gångskull och just nu känns det riktigt bra. Även om det är en bit som fattas som jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka. men som sagt livet är inte rättvist alltid.
Så man får va glad för det lilla man har.

Släng in en kommentar nu, jag vill veta vad ni tycker och vad som jag hade behövt förändra.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?