Planen för nyår
Publicerat den

Nyår kommer bli amazing . jag och Malin har planerat in olika drinkar vi ska dricka innan tolv. En av den heter à night of passion. Med passions juice, vodka och pessoa, låter inte den övergo ? Sen får vi se vad kvällen tar oss.

Jag ska iallafall ha på mig ett bar blåa höga byxor från pieces , och en ur snygg kavaj som då också kommer där ifrån. Sen mina höga skor från Nelly som jag inte har en aning om hur jag ska kunna gå i. Dem är 13,5 cm höga ?! Allting löser sig säkert. Hihi :)

Vad ska ni läsare göra/ ha på sig ? :)




lina

13,5

shit hur gick det?



URL:


Denise

Lina, fick inte mina skor förens idag den 4/1 så hade dem aldrig på nyår. Men idag gick det kanon och känns inte alls så höga ut när man går i dem :)



URL: http://highcase.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?