Rosa bandage.!
Publicerat den

Zamora skadade benet här om dagen. Ingen vet vad som har hänt. Nu går hon på penicillin och fick en massa sprutor. Hon ska ha daglig motion ju mer hon rör på sig dessto bättre e det. Nu snackar jag skritt rundor och inget annat. Så ni förstår. Hon har även fått ett rosa bandage!! Så snyggt! Bild kommer i morgon !

Snabb uppdatering på dem andra hästarna. Just nu har jag tre hästar att rida och mocka till varje dag. Gienek har dock tagit det lugnt och haft lite halv semester. I morgon drar träningen igång igen och förhoppningsvis är han i topp form till våren. Mirre åker hem på måndag. Ska endå bli skönt så jag kan lägga all min tid på mina älsklingar i stället :)

Nu vet ni lite hur det ligger till. Jag har fullt upp just nu :)

Ps: känsliga tittare varnad för zamoras ben!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?