Första hästen riden och klar! :)
Publicerat den

Då börjar bloggen äntligen med lite häst inlägg för det är ju till största del det den ska handla om. red precis flisa i ösregn. Kändes helt okej faktiskt. Traven kändes bra när jag fick henne samlad. Galoppen drog hon först jätte mycket men när jag visste hur jag skulle göra för att få henne till att gå bra kändes hon rikigt bra. Kanske inte kanon bra men så bra som jag tyckte det kunde gått.

Nu ska jag ut och rida mirre i paddocken., Har jag tur kanske jag hinner rida ut henne innan det blir mörkt annars ska hon trimas i paddocken!. Imorgon är det upp tidigt och dressyr träna flisa.

puuss


Louise och flisan :)
(Hoppas det är ok att jag snodde bilden?Annars får du skriva till mig så tar jag bort den )








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?