Hoppträning
Publicerat den

Älskar torsdags och måndagar för då står det hoppning på schemat och Annelie kommer alltid med nya roliga övningar! Dem är jätte nyttiga för både mig och gienek!

Idag började vi trav hoppa med bommar sen ett hinder. Han är ju inte hel grym på att trav hoppa om man säger så men han har lugnat sig ordentlig och lyssnar mycket bättre. När vi sedan började hoppa bana med avsaktning mellan något hinder till trav blev han först förbannad på mig , varför ska jag stanna mitt i banan och börja trava över bommar .? Han skötte sig kanon i allafall ! HoppAde upp till 1 m utan problem!! Härlig ponny

Sen slängde Annelie upp mig på Flisa. Hon var jätte tjafsig l munnen och ville inte riktigt lyssna. Hoppa kunde hon i allafall, 110-115 cm hoppade vi utan problem !! Trevlig häst..

Bara så ni vet skrev jag all text på min mobil. Ganska bra kan jag tycka . Orka inte gå igenom texten för fel. Tror ni förstår den endå ;)

Nu ska jag käka!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?