Shit vad det blåser ute?
Publicerat den

Omg, säger jag bara, (o my god) Huset blåser snart bort.. Hästarna fick stanna inne idag. Man vet inte riktigt med vädret och med tanke på att det är klass 3 varningar så känds det inte jätte snällt och slänga ut dem. Kanske lugnar ner sig till kvällen så man kan slänga ut dem medans jag mockar iallfall..

har jag berättat att mirre kommer? Antingen i kväll eller imorgon bitti. För er som inte har hängt med bloggen tidigare är mirre en väns häst jag red i somras då jag var sjuk och fått tagit bort beachen. Hon ska bara stå här i två veckor men vi kommer nog hinna med mycket träning undet den tiden ! :)

Skulle igentigen iväg och prova en skimmel idag, men känner att jag behövde sova ut och har mycket i skolan som behöver göras. Rummet ska städas också.. ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt. Men blir att se immortals och kränga chips! :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?