bra med blogg i mobilen?
Publicerat den

har lagt in några inlägg med mobilen. på så sätt hinner jag blogga oftare även om det inte är något större inlägg. Vill ni att jag ska fortsätta med det eller det blir för tråkiga inlägg? Kom med tips på hur jag kan förbättra mig. som jag skrev i tidigare inlägg är jag GRYMT imponerad hur snabbt Gienek gick in i transporten idag. Med tanke på att det tagit så lång tid innan. Hoppas nu bara detta håller i sig så han går lika snabbt in på lördag på tävligen. Tror det är på lördag iallfall måste kolla upp det så jag inte planera fel. Just det , red honom efter att vi lasttränat. Red en runda i möörkret. Men det gick sjukt bra och ponnyn skötte sig kanon! Hade en härlig trav och galopp. Han tappade en sko igår när vi lasttränade så hovis måste komma någon dag denna veckan och slå på den.. imorgon ska vi till flyinge hela dagen och kolla massa hästar. Sen blir det hem och lasträna igen och rida. kanske skulle till flyinge igen på kvällen och kolla roffes clinic men vet inte hur det blev med det. Ha det gööttt



Team Nyrk!

Hejsan super trevlig blogg! :)

Kom gärna in till den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Kanske byra bildlänk eller bloglovin? :)



Kram F&V på TeamNyrk!



URL: http://teamnyrk.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?