sydslätten!
Publicerat den

bloggen har varit katastof dåligt uppdaterat för det har varit något fel på där jag lägger in inlägg med nu är det äntligen fixat!

Tävlade ju i sydslätten igår. ponnyn skötte sig kanon bra och jag är gryymt nöjd över hans prestentation.

LD, hoppade kanon bra och hade ett härligt flyt igenom hela bana så det kändes jätte bra! :D Nolla blev vi och fick en liten gul blå rosset med oss hem :D

LC debutterade, han hoppade kanon bra och kändes betydligt mer med mig i denna klassen. Dock överhoppade han sig något på första hindret. vid fjärde hindret blev det ett litet missförstånd mellan häst och ryttare så ramlade av. hahah.

För övrigt är jag sjukt nöjd över honom. Det var länge sen jag hoppade två klasser. var sjuk så länge så jag är stolt över mig själv som orkade rida. Men måste säga jag var helt slut när vi åkte hem haha.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?