Tävling trelleborg :)
Publicerat den

Tävlade i trelleborg igår. Riktigt härlig dag och perfekt vääder. Vi hoppade LD och LC alltså 80 o 90 cm.

LD A/A : Felfri och har absolut inga anmärkningar meren att han reagerade som vanligt på allting runt omkring inne på banan förutom hindrena dem hoppade han perfekt och brydde sig inte ett dugg om att det var en grind här och där.. så det kändes så jävla bra! :D

LC A0/A0 : jag vet inte exakta fel här men fick två vägringar och fel pgr av överstriden max tid. Fyfan vilka snygga språng han la in i denna klassen. Jävla vad bra han hopppade! :D jag är extremt nöjd. jag tar på mig vägringarna själv då jag vet att det var jag som tabade mig. Ponnyn hoppar ju inget gratis om jag säger så. Nej det är en ärlig och otroligt trevlig ponny!

Dock var han väldigt seg idag allmänt. fick puscha på honom ganska mycket , den biten brukar han fixa galantt själv. Jaja han hade väll inte en perfekt dag. :)






Anonym

Haha



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?