Endast på bloggen!
Publicerat den

Shoppade med papi, emma och hennes mamma gertrud idag. Hittade massa kul, och jag måste säga så här roligt har jag aldrig haft det och shoppat kläder förut. Tack verkligen för att ni var så positiva och ärliga. Så himla kul när man bara bli puschad till att handla kläder *:D
Delar med mig vad jag har köpt. dock inte priserna för tycker inte det har med saken att göra. :)

Bilderna gör inte kläderna rättvisa


Dem svarta är från zara och dem blåa är från peaces.Kan berätta att dem blåa är på rea och kostade endast 200 :- Vilket klipp va?


4 par byxor från Peaces. Med dragkejda ofc! Älskar deras byxor. så sjukt härliga.
Två par jeans ett par slitna och ett par vanliga. svarta i skin och ett par orange aktiga. Super treendigt! :D


Två söta magtröjor från H&M! svart och beige


Två urgulliga "Tunikor" Från H&M.

Sen köpte jag två par skin jackor på zara. en svart och en brun. Ursnygga!
En stjal och halsband från Peaces.
Två linnen och en grön skjorta med skärp på Gina Tricot och 4 par tuna leggings
En jätte söt tröja från peaces grå.

nu kommer jag inte på mer. men detta räcker väll gott och väll? ! :D Tack så hemskt mycket papi! :D

Godnatt alla









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?