..
Publicerat den

Trött på att bli nerkastad ni skiten. Trött på att alla ska vara så J*vla själviska jämt. Trött på LIVET . Ingenting är enkelt. Man får ingenting gratis , folk ger ingenting tillbaka. Du ger dom allt! Verkligen ALLT. Du ger dem tröst när dem gråter, du tårkar deras tårar och försöker skoja bort det hela. Du hjälper dem när dem behöver det som mest.

Det du får tillbaka som tack för all hjälp
Är, skit snack bakom ryggen..
Du är odyglig.
Du ljuger jämt
Bortskämd ungj*vel.
Du tror du är så perfekt.
Massa j*vla skvaller om att jag snackat skit om mina vänner..
Självisk!

Jag gör alltid mitt bästa inte mitt fel att du inte tycker det..
Jag ljuger aldrig, sen att du inte tror på vad jag säger , hur ska jag kunna hjälpa det?
Jag är inte bortskämd, jag betalar det mesta själv och jobbar för att ha råd till saker och ting
Jag är inte perfekt, inte du i heller för den delen
Ni får tillbaka vad ni gav mig!
Jag är inte själviks, du vet inte ens vad det ordet innebär.

Om ni vill mig något i fortsättningen,
kom till mig istället och säg som det är
gå inte bakom min rygg och säg till mina kompisar
För vet ni vad?
Jag får reda på EXAKT ALLTING ! 

Jag tar inte skit från någon, jag struntar fullkomligt i vad ni tycker och tänker om mig. Tycker ni inte om mig , okej? Jag har aldrig bett er tycka om mig. och igentligen , vad vet ni? Ni känner mig inte !


Lär känna mig!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?