fullrulleee
Publicerat den

idag har jag haft fullt upp! :D Känns kanon när man har något att göra hela tiden och inte ligger på latsidan. början av dagen var jag, mamma och mats iväg och handlade inför festen det sista. "ballonger" , drinkmix , blanevane, blommor, vasar osv. Sen hem och fixa blomorna då. hade köpt små krykor där vi satte i en liten ros och massa annat sött. så dem blev faktiskt jätte gulliga :D 

Sen plocka sandra upp mig och vi körde in till nova och shoppade. Hittade ett super gulligt linne, blått och spetts, ursnyggt. Tror jag har bestämt mig för jag ska ha på mig i morgon, men det talar jag inte om för det blir en surprise. Hittade även två stövlar jag gillade. 500 kr st, så mamma och jag ska åka ditt någon dag och köpa dem. Nice ;D

När jag kom hem och jag och kalle in och solade 20 minuter sen tog vi bussen hem. Vid halv elva bestämde jag mig för att gå ut och rida då ryggen hade släppt och jag mådde bra! Kom precis in.. hahaha ! Snackade med grannen också så det tog lite tid. Men himla roligt var det. Han var super duktig Gienek, i början var han tjafsig och jobbig men har inte ridit igenom honom sen i måndes så det var inte så konstigt. har ju haft ont i ryggen så har bara kunnat skritta. Så han var lite galen och osamarbetsvillig men efter ett tag släppte han så det kändes KANON då.

Nej massa saker och göra imorgon känner jag så måste sova.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?