Godnatt läsare! :)
Publicerat den

Tiden går snabbare än vad man vill. Städningen är klar och sängkläderna är halft torra.. Men måste bädda nu för ska gå och lägga mig för jag ska upp 06.30 imorgon. Börjar 08.30 med ridning. om jag inte minns fel är det hoppning? Annars är det dressyr vilket inte gör så mycket det i hlr när man rider ridskole hästar. Har ju specialidrott med inriktning hopp på fredag, och någon gång i oktober tror det var i slutet ska är det inbokat en hoppträning för Leif Nilsson. Så då ska Gienek med eller om jag långar grannes häst. Vi får se hur pass långt han har kommit , om jag vågar visa honom för skolan dvs... Skämtaa :)

Nää klockan tickar på och närmar sig  23.30.. jag som hade tänkt se en film. kanske gör det iallfall och va extremt trött i morgon? Ska ju endå bara vara istallet , kan sova en stund när jag kommer hemm.. Eller inte.. O Btw innan jag glömmer. Har hittat en perfekt häst som nog kommer passa mig utmärkt. Ska ta kontakt med ägaren sen blir det nog provridning! :D SKoj va? min nya stjärna?










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?