Hoppträning :)
Publicerat den

Äntligen kan jag börja tääävla igen*!! :D Gienek har gått så HIMLA bra dem senaste dagarna och börjar komma i ganska bra form. Så jag har bestämt mig för att ta han till torns på lördag och hoppa en 80 cm bara för skoj skull och för att jag vill se hur han reagarear och är på tävlingsplatser :)

Han är fortfarande ganska tjock , folk får ha överseende med att det fakiskt precis varit sommar. hha :)
Bilderna blev inte jätte bra men me.. Hoppade en bana på 90 cm och han gick klockrent runt. Fyfan vilken häst. Jag la han fel på oxern en gång så han hoppade av ett galoppstprång för tidigt och räckte inte riktigt över hindret. Ska alltid klanta till det.. FY på mig!

Så glad att han verkligen försöker endå. Fast en att jag för fel. Det visar bara på att han litar på mig. Taskig jag känner mig nu. hah :) Pappa stog och tittade på. han bara "Shiiiiiiit, hästen hoppar ju fan 120.. Detta är ingenting"" Wooooww"... Själv var jag jäkligt förvånad över hur bra han hoppade :)

Praktik och dressyr träning imorgon. Spexat schema , vet inte när jag är hemma. Men vi kan jui höras to morroow
Natti










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?