Kollat på tre filmer!
Publicerat den

Blev ingen praktik idag, var inte i skolan igår heller för att jag inte mått så bra. Har ont i magen och i natt spydde jag. Tror detta kan bero på min mens eller så är det för att jag faktiskt börjar bli sjuk. har inte reagerat på mensen innan på det här sättet.. :(  kollade tre filmer jag tänkte ge lite kredit på,..

Bad Teacher!

Grymt dålig film.. hade tänkt mig något jätte bra och rolig här. Bland annat för Cameron Diaz spelar i den och hon är en riktigt duktig skådespelare. men jag måste säga att jag blev grymt besviken. Hade hoppats på att justin timberlake skulle spela någon snygg hunk men istället var han en mes som var tsm med en grymt ful och äcklig lärare., Kan även säga att cameron såg väldigt tråkig ut i filmen. Sminkningen var verdelös. Synd på att en sån duktig skådespelare att bli ner klankad på detta vis.

Filmen får en 1/5..
Kiss kass verdelös!



Bridesmaids

Den här filmen blev jag inte heller så imponderad av. Detta skulle va en komedi rakt av. Visst det fanns scener som faktiskt var roliga och som man skrattade åt. Men annars var den bara totalt utflippad. och varför använda en skådespelare som man inte visste vem det vaar? Varför inte välja ut några riktigt bra kändisar och göra grymaste filmen. Nej inte alls imponerad här i heller men får lite plus för några bra scener

2/5



Thor

Många har sagt att dena var dålig så kände ingen lust att se filmen. Men oj var fel ni har ska jag säga er! Grymt bra film. Nathalie portman visar en en gång sina kunskaper i skådis. man tröttnar inte alls på att se henne. Sen att thor spelas av ingen annan än Chris hemsworht som är grymt snygg och var verkligen en riktigt grym skådespelare och passade perfekt in på thor! Hans pappa som ingen mindre än Anthony hopkins är lika bra i alla hans filmer! Nej har absolut ingenting att klaga på denna filmen! Denna rekomenderar jag folk att se. Grymt bra! Hoppas på en efterföljare på denna filmen! :)

5/5



Jag älskar att kolla film och tar gärna i flera tips på bra filmer! :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?