Numer 4 :)
Publicerat den

4. Det här är jag bra på

jag är bra på att få hästar att jobba rätt med hela kroppen och inte bara gå på tygeln. Jag har alltid som mål att få hästarna lösgjorda, liksidiga och att hästen jobbar i rätt form. det viktigaste för mig är inte att få hästen att gå ner på form utan det viktigaste är att man rider ner hästen iform från baken och framåt. man kan aldrig tvinga en häst att gå på tygeln vilket många ryttare i dagens läge gör för att det ser bra ut när hästen böjern på nacken. men är det snyggt om hästen böjer på nacken men inte jobbar med resten av kroppen?

Detta tycker jag att jag är ganska noggran med och visst händer det gånger då jag inte kan få hästen att jobba rätt och det tar tid. Men ju mer man ha hjälp av tränare dessto bättre blir det.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?