Tillbacka nu :)
Publicerat den

Himla trevlig dag både igår och idag. Fick en söt fux som var trevlig att rida. Snäll och mysig. Snart ska jag ut istallet och fixa till Gienek och städa/tvätta transporten och fixa allting som har med tävlingen imorgon. Vi ska bara jogga ut en runda idag och ta det väldigt lugnt.

Sen ska Gienek bada och förhoppningsvis håller han sig vit tills imorgon! Eller inte.. :) har inte bestämt om jag ska knoppa eller inte. får se imorgon :)





Stolsits till max, Men stina sa tillmig att ha långa ben och som hoppryttare med korta läder blev det betydligt svårare att rida med "långa stigbyglar".. haha , ha överseende. Dock måste jag säga att min sits förbättrades på två dagar. Rätt bra va? Med lite mer träning är jag snart tillbaka!




Fanny

Fin blogg och fin häst :)



URL: http://fawila.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?