Fest / valborg.
Publicerat den

Var i stp igår och festade hela natten. Hade jätte trevligt. Skulle haft med mig kameran men glömde en tråkigt nog. Nästa gång kanske det blir massa bilder. Tog cykeln hem klockan fem på morgonen för ingen kunde köra mig :(. endå skönt att cykla då man blev "nykter" på vägen och slapp bakfyllan. Dock var det en jävla bit att cykla från staffanstorp till dalby..

 Snart e det valborg. Har ni några roliga planer? Själv ska jag spendera dagen med mina närmaste vänner. Först ska vi förfesta i genarp med några killar sen drar allihopp vidare till stadsparken där vi fortsätter festa och träffar massa folk. Sen får vi se vad kvällen tar oss. Antigen att vi åker hem och festar hos malin eller att vi drar hem till någon annan.
jag längtar iallfall :D









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?