Tror jag är hemligt kär :)
Publicerat den

Ligger och lyssnar på musik med hörlurarna på högsta volym och house musik, lite taggad på fest eller vadå ?! På hoppträningen idag fick gienek följa med. Zamora ska ändå iväg och ha ett tufft dressyr pass på fredag i skolan så det var bra att hon gick ta det lugnt och gienek ska tävla o helgen så det passade bra för båda.

Det gick inte sådär jätte bra. Han vägrade vilket han typ aldrig gjort innan och var väldigt loj. Brydde sig inte om att lyfta på benen :( tråkigt när det blir så. Vi tränade om hoppnings svängar och det gick faktiskt bra på sluter så det är skönt :) han ska ridas ut nu tors och fred och bara ha kul ! ;)

Nu ska jag försöka somna och drömma mig bort , ni vet , jag tror jag är hemligt kär. Shhh




olivia

Hej, jag skrev en ganska lång kommentar på din gamla blogg, såg att du inte hade uppdaterat den sedan 2011, så du kollar antagligen inte på denne längre, men det skulle vara jättesnällt om du kollar min kommentar, för jag orkar inte skriva hela igen ;) den är väldigt viktig !



URL:


Denise.

sv: jag hittade inte din kommentar tyvärr.



URL: http://highcase.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?