Veckas vila :)
Publicerat den

Gienek har haft sin veckas vila nu. Tycker det är väldigt viktigt att han får den tid han behöver att bygga muskler och vila upp sig. Ibland räcker det inte bara att stå en dag. Även om jag låter han stå en vecka och vila upp sig mitt i tävlingsterminen är han inte tillbaka till ruta ett. Utan jag startar med en longering för att få ut det mesta av energin sen drar han igång precis som vanligt.

Så idag fick han longernas och imorgon blir det en uteritt och på onsdag blir det ett dressyr pass t.ex. Ska börja planera hans tävlingar fram över. Kan inte fatta att det bara är drygt 2 månader kvar tills jag måste lämna tillbaka honom. Det gör ont i hjärtat bara över att tänka på det. Jag tycker om han så mycket.

Får tänka positivt, vi har två månader kvar och kommer hinna med massor av kul saker! :D Tänkte ta honom till skogen på onsdag. Älskar att rida i skogen. Tror att vi båda två kommer uppskatta att komma ifrån tävlingbanorna lite och ha lite skoj i skogen istället. :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?