Full igen på bakisfyllan...
Publicerat den

Efter att vi hade ätit och sånt igår spelade vi lite pingis. Förlorade man fick man halsa en halv mojito eller gin och tonic burk. Hade man förlorat 3 gånger i rad, på 3dje gånen fick man då shota ren vodka.
Till en början med förlorade jag inte alls. Sen började jag förlora och jag som inte gillar gin och tonic eller mojito, bestämde jag mig för att bara shota vodka. Det gick fortast ner och man kunde ta en citron efteråt.
När jag väll förlorat några gånger förlorade jag HELA tiden... Till sist fick jag sluta spela för jag kunde inte se bollen?!
 
Gick och la mig vid tolv. Sen vaknade jag vid tre och kunde inte somna om. Kollade in lite olika bloggar. Vid 6 kunde jag somna om. Men har sovit sjukt dåligt...
Idag mår jag faktiskt riktigt bra :D
 
   
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?