Hoppning lexus.
Publicerat den

Skolan drog igång idag. Var på örs och red ozzie. Sen efter att vi slutat drog jag hem till zara och red hennes stora häst lexus.. Har inte fått mitt schema än men tror jag kommer vara ledig på fredagar. Så det känns lite bra :)
 
Ozzie gick helt ok. Var super taggad och galopperade i takt när alla andra travade. Men det var bra kul . Älskar lite galna hästar. :)
 
Lexus gick kalas bra. Första gången jag hoppar honom och andra gången jag sitter på honom på 2 år. hha.
Älskade hur han tog tag i hindrena och hoppade upp med hela kroppen. Vilka språng. Ni skulle ha sätt honom :)
Tack zara för lånet :)
 
Snygg häst och vilket scoop han låg inne med :D
 
Avslutade på 100-105 cm. Han hade inte hoppat på länge i heller så det fick räcka :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?