Min vackra häst!
Publicerat den

Jag har nog en av dem vackraste skimmel stona. Vilken skönhet hon är! Sommarlovet har rullat på. Ganska tråkig sommar faktiskt. har inte hänt så mycket och det har varit sjukt tråkigt väder. 1 vecka hade vi kanon väder och man fick jobba på brännan men annars har det bara varit skit.. 
Zamora är igång för fullt. Rids 8 gånger i veckan tänkte jag säga.. Nej men louise rider henne lite då och då för hennes häst är iväg på utbildningsläger. Dem andra dagarna rider jag henne själv. Vi har haft några bra och några dåliga dagar. Ju starkare hon blir dessto svårare om man säger så. Hon börjar iallafall tappa tjockismagen nu. 
 
Mina föräldrar är på värden runt resa .. Newyork, hawaii, manhattan, los angeles , san fransisco och massa annat. jag är sjukt avensjuk då jag själv skulle vilja uppleva en sådan resa. När mamma kommer tillbaka hoppas jag att hon tar nya bilder till bloggen. Känner att jag börjar få upp lusten., Man blir så sugen när man ser alla andra bloggare blogga. för i tiden när jag blogga på klevenborn.blogg.se var jag jätte aktiv. Får skärpa till mig. 
Jag har eventuellt en bomb och släppa på bloggen . Det kommer bli så himla kul om det blir av. Berättar mer senare. 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?