Filmkväll med underbara vänner
Publicerat den

Nu på kvällen kom mina underbara vänner, Zara, olivia och malin. Vi pratade och såg två filmer. The roomate och cockpit. Både filmerna var bra , och det kändes underbart och vara omringad av sina vänner.
Jag har varit sjukskriven från skolan i 2 veckor nu i december. Så har inte träffat dem så mycket.
 
Det känns jätte skönt och kunna prata med någon. Någon som inte drar upp allting som har hänt om och om igen. Att prata med någon så som jag gjorde förr. Att prata vanligt. Jag vet att det är förrvirande för er flesta. Ni vet inte vad som har hänt. Jag kommer berätta, kanske, vi får se. Jag skriver bättre än att prata om det. Jag hatar att prata om känslor.. Nu börjar detta gå över på deep inlägg..
 
Det kändes iallfall bra att umgås med mina vänner och bara mysa och kolla film. Jag var glad idag. Det kändes bra. :) Tack för att ni finns
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?