hejsan :)
Publicerat den

Hej på er, jag har lite blogg torka nu då jag tycker att min blogg är så fruktansvärt tråkigt ?! Det har även hänt en del privata saker som jag inte kommer skriva ut på bloggen. Inte än iallfall. Mitt liv är lite upp och ner just nu men jag börjar komma på fötterna igen. Hädan efter , om jag nu bestämmer mig för att blogga igen, kommer jag vara lite mer noggran med min skrivning. Jag har ett speciellt sätt och skriva på, jag förstår inte själv ibland vad jag precis har skrivit. Som T.ex där. Vilket kanske inte är så lyckat? Skärpning från min sida.
 
Zamora har gått lite halv dant den senaste månaden då underlaget inte har varit det bäst. Imorgon kör vi på årets sista pay and jump i kullabygden. Har inga stora förhoppningar på henne utan vi åker iväg och bara kör,  för att vi tycker det är kul. Hoppade lite linjer igår och det gick helt okej. Vart lite pigg imellan åt. Hon blev även sjukt sur när vi skulle galoppera förvänd galopp. Man riktigt kände hur irriterad hon blev och sparka bakut i mellan åt. Riktigt kul och känna hur sto:ig hon är.
 
 
Min vackra häst <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?