Sova snart
Publicerat den

Brow hair <3
 
Ligger i sängen just nu och kollar igenom filmerna från tävligen. Väldigt dålig kvalite på filmerna så vet inte om jag vill lägga ut dem. Det är mer en bra grej för mig, att inspektera och se vad jag kan förbättra till nästa gång. Vad som var bra, vad som var dåligt o.s.v. Har man möjligheten att filma så mycket som möjlight när man rider så tycker jag defenetivt man ska ta den chansen. Man lär sig jätte mycket av att bara inspektera sin ridning. :)
 
Jag ska försöka lägga ifrån mig datorn nu så jag kan få sova några timmar inatt. Sov 3 timmar igår så behöver verkligen sova. inte bra och vara trött. Man får så himla ont i huvudet. ska försöka att inte sova bort hela dan imorgon så att jag kan rida z en runda innan det blir mörkt. Ska även fira min syster som blir 25, Grattis till henne.
 
God natt






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?