Strong no matter what
Publicerat den

Om det är något jag verkligen hatar, är det när folk inte hör av sig när man bestämt att ska träffas. Allmänt nu bara. Det är något som verligen irriterar mig. Men det känns ändå bra. För varför ska jag fortsätta slösa min energi på dig/er. Jag vet bättre nu. stark är bara mitt mellan namn. Klarar mig så j*vka bra själv.
 
idag har jag inte gjort så mycket. Grannarna var inne och tog en fika vid 3 tiden och gick inte hem förens vid 6. Då satte sig jag och pappa oss i soffan och kollade på shrek 3 haha. Den visades på trean. Vid 8 gick jag ut i stallet och städa undan lite tillsammans med sanna. Gjorde om i sadelkammaren bland annat. Snyggt och fint!
 
Har precis ätit god mc donalds mat tillsammans med broder kalle. Saknar att han inte bor hemma längre..
Nu ska jag kolla på snabba cash sen sova. Nytt år imorgon.. Woho, eller nått.. Har inte bestämt helt vad jag ska göra. Vill egentligen dra ut men det vill inte mina söta vänner.. :( Allting löser sig
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?