Trött på mig själv..
Publicerat den

Jag blir trött på mig själv.. Jag tänker för mycket och har för höga tankar om mig själv. Jag kan inte slappna av. Jag måste jämt prestera bra, vara bra. Känna att jag duger till. Känna att jag får uppmärksamhet. Tänker för mycket på vad som kunde ha varit. Tänker att jag måste vara bäst. Se bra ut.
 
Mitt huvud snurrar, jag har ont i huvudet jämt. Hatar avensjuka människor. Hatar folk som klagar på mig hela tiden. På mitt utseende. Hur jag klär mig. Hur jag e. Vad jag gör. Sköt ert eget. Jag är JAG. Vill jag se ut som jag gör, klä mig som jag gör, är det väll mitt val? Deal with it.. Jag klarar och höra en del, men och höra ett ständigt klagande hela tiden är ganska jobbigt, jag är stark, Jävligt stark ska ni veta. Men även jag klarar inte hur mycket som helst. Det gör ont..
 
Jag har för mycket i huvudet som vill bara komma ut på en och samma gång. Blir en röra av alltihopa. ingenting hör ihop.. Nu är jag förrvirad igen.. Lika bra och sluta här.. Blir inget vettigt av det ändå..
 
Det här e JAG. På utsidan.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?