fullrulle igår :)
Publicerat den

igår gjorde jag massa kul faktiskt! :D
Vaknade vid tolv tiden. fixade mig och åkte till obs med mamma och min syster sandra. Behövde köpa nya skor och hittade ett par över snygga som jag kan visa senare. köpte även lite nödvändig smink.

Sen körde jag från obs till mormor. Hon bor i hjärup. Ändå stolt! ett helt nytt område att köra på med trafikljus , dubbelrunden osv. Gick riktigt bra. Så fick en liten körlektion här emellan.

Tog med mc donald mat och åt hos henne sen drog vi vidare för att hämta upp pappa klockan 3. när vi kom hem körde vi och handlade mat. Köpte massa gott. Dock har jag inte ätitit det än! stolt haha :)

sen på kvällen åt vi god mat och tittade på melodifestivlan i trevligt sällskap av jonny och carola.
gick och la mig ganska tidigt. Sen kunde jag inte somna. Vaknade typ halv ett och kännde för att duscha. haha , sen kunde jag somna efter det.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?