Mysig tur i månskenet :)
Publicerat den

Himmel var härligt väder det var nu ikväll ! :) Även om det var iskallt så var det en riktigt härlig tur! Humöret var på topp hos ponnyn idag och han taktade hela tiden i traven. Han tyckte verkligen det var så roligt att få komma ut och röra på sig på lite bättre ytor. Han lyssnade i allfall riktigt bra på mig, blev något het , men aldrig stark!

Checkade startlistorna för tävligen på söndag. Jag fick igen efteranmälnings start så han nog anmäla mig innan tiden tog slut trots allt? Startar iallfall som numer 4 av 11 i 80 cm. Vilket inte e så farligt. Där e det bara att rida felfritt så får man en rosett :) i 90 cm startar jag som  numer 14 av 23 så det e inte heller så farligt. Det är ganska lite starter tycker jag. Skabersjö brukar ha så himla många starter i vanliga fall. E det så att folk tycker det e för kallt för att åka iväg eller är det många som gått upp till storhäst?

Jag tror det går bra att tävla så länge man tar det lugnt. Vi får väll se. om det inte blir upp mot -20 så borde det gå. Vi får klä på oss ordentligt. Gienek har fyra täcken på sig nu, två termo, ett tunt vintertäcke med hals + ett vintertäcke med hals. Hade jag vetat att det skulle bli så här kallt hade jag aldrig klippt hela honom. jaja sånt e livet vi får ta det som det kommer :)

Sovmorgon imorgon så ska kolla några serier innan jag kryper ner :) Godnatt folk


Bebis <3







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?