Myskväll, eller inte!
Publicerat den

var iväg och handlade lite chips nu på kvällen, körde även till min bror några minuter och sa grattis till honom. stannde inte så länge för vi skulle hämta upp emma vid bussen. när vi var hemma igen firade vi mamma. Hon blev så glad för dem snygga presenterna. hon fick även en resa till london av pappa och 5000 kr att handla kläder för. FUSK! :( hon blev inte ens ett jämt antal. Lite avis e jag faktiskt!

Det som skulle va en mysig kväll slutade inte så bra. men går inte in på det i bloggen för det en privat!
nu ska jag snart se big brother sen mysa i sängen. ska se om jag inte kan ladda ner någon bra film.. vet bara inte vad.. usch ångest.

båda hästarna fick vila idag. på torsdag åker jag till göteborg horse show så olivia kommer hit och rider båda två. Skoj :)

Ha en mysig tisdags kväll allesammans!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?